Kändisspotting

I måndags gick min kollega Zibi fram till bord 28 och tog beställning på en omelett, när han kollade upp på gästen igen insåg han vem det var som satt framför honom. Det var han från det där världskända pojkbandet! (Jag får inte skriva om våra hotellgäster, så de får vara anonyma i detta inlägg.) Han satt i hotellet och åt frukost! Zibi blev alldeles till sig och berättade för alla oss andra vem som satt där ute. Efter ett tag kom även två andra från gruppen ner, de såg precis ut som jag minns dem, trots att de är typ 15 år äldre. Några av mina kollegor gick fram och fick deras autografer, men jag tycker att det är tillräckligt coolt att jag har serverat dem toast, omelett och english breakfast. Detta pojkband är på turné i UK och Irland just nu, senare ska de vidare ut i Europa och världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0