Hemma i Sverige

Nu är jag äntligen tillbaka i Sverige! Efter exakt 8 månader i London. På slutet kändes det lite tröttsamt på jobbet och det var kallt i lägenheten och det regnade mest när man gick ut, så det kändes rätt bra att åka därifrån. Men samtidigt vet jag hur kul London är och vilka fantastiska vänner jag har fått där och det var jobbigt att lämna det bakom mig. Men jag vet att jag kommer träffa några av dem igen och att jag kommer åka tillbaka till London.

Flyget landade igår, så nu har jag hunnit vara hemma i ett dygn. Det känns så skönt! Att få bo med min familj igen är helt underbart. Har längtat efter detta så länge nu.


Kommentarer
Postat av: Erica

En utmaning väntar dig på min blogg ;) Hehe gör den! :D

2012-05-14 @ 21:25:49
URL: http://ericaoberholtzer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0